لطفاً به این مطلب منطقی بنگرید...

 

کار نداریم که این حرف را جناب آقای هاشمی رفسنجانی زده یا نه ولی در توئیتی منتشر شده که، نام ایشان در آن درج گردیده است. 

بعضیا میگن حرف بدی نیست که "دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها"

در ادامه بخوانید...

 

لطفاً آیه 60 سوره مبارکه انفال را با دقت بخوانید

وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم وَ آخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَ ما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَ أَنتُم لا تُظلَمونَ

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!

 

یعنی اگه به ترجمه تحت اللفظی قرآن هم رجوع کنیم می بینیم این حرف کذاییِ "گفتمان به جای موشک " چقدر زیاد اشتباهه.

به نظر شما میشه با کسانی که استکبار و خوی درّندگی در تمام وجودشان جریان داره از در گفتگو و مذاکره وارد شد.

مطمئن باشید اگر هم بخان مذاکره کنند از این جهته که به ما ضربه بزنند. درستی این گفته را در ادامه ببینید

آیا آیه 149 سوره آل عمران را خواندید؟

 

 

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوَاْ إِن تُطِیعُواْ الَّذِینَ کَفَرُواْ یَرُدُّوکُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ فَتَنقَلِبُواْ خَاسِرِینَ

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید اگر از کسانى که کفر ورزیده‏ اند اطاعت کنید شما را از عقیده‏ تان بازمى‏ گردانند و زیانکار خواهید گشت.

 

پس هدف نهایی آنها طبق نص صریح قرآن کریم این است که ما از عقیده مان برگردیم.

راستی!!!

مگر عقیده و آرمان ما چیست که بخاطر آن اینقدر با ما دشمنی می کنند و هر روز به دنبال توطئه ای جدید برای براندازی ما هستند؟؟؟

استقلال

آزادی

جمهوری اسلامی

یاری مظلوم در هر نقطه جهان

مبارزه با ظلم

و در یک کلمه اعتلای کلمه حق و مبارزه دائمی با ظلم تا برقراری حکومت عدل

(البته قبول دارم که در رسیدن به این آرمان ها و عقیده های مان کوتاهی کردیم و کوتاهی می کنیم)

 

در آخر این را هم بگویم، همان طور که می دانید ما با همه ی دنیا سر جنگ نداریم ما با کسانی جنگ داریم و برای نابودی آنها موشک و تجهیزات قدرتمند دیگر می سازیم که مستکبر اند و  فکر می کنند که با قُلدری می توانند بر مظلومان دنیا حکومت کنند آیا این سخن پیر جماران به گوشتان خورده که فرمود: "ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم"

البته هر جایی هم که نیاز باشد ما مذاکره می کنیم، چرا که ما اهل منطق و گفتگوی مسالمت آمیز و صلح هستیم و مسلمان ایرانی در طول تاریخ این مهم را نشان داده است.

حضرت آقا هم اخیراً فرمودند: "جمهوری اسلامی باید از همه‌ی ابزارها استفاده کند. بنده با گفت‌وگوی سیاسی مخالف نیستم، البته نه با همه؛ در سطح مسائل جهانی با گفت‌وگوی سیاسی موافقم/ امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره"

 

پس متوجه شدیم که "دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک ها" عبارتی خلاف آیات صریح قرآن است