بعضی مواقع فکر می کنم که تعداد رسانه ها و حجم مفاهیم و اطلاعاتی که به مخاطبین شان می دهند آنقدر بالاست که فرصت فکر کردن را از آنها می گیرد و کم کم برخی از مخاطبین به یک ربات تبدیل می شوند و هر کاری که رسانه ها بگویند انجام می دهند و هر مطلبی که رسانه ها منتشر می کنند، باور می کنند و به دیگران ارسال می کنند، بدون آن که قبلش کمی فکر کنند

خلاصه

رسانه، شب و روز بعضیا را عوض کرده

شیوه ی زندگی و حتی سرنوشت بعضیا را در دست گرفته

 

راستی! آخرین باری که به خودم فکر کردم کی بوده؟؟؟؟؟

و سؤالات زیاد دیگه

 

خدایا همه اسیران فکری را نجات بده