بسم الله         حق آمد و باطل نابود شد. قطعاً باطل نابودشدنی است

باسلام

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را بر پیروان واقعی حضرت روح الله تبریک عرض می نماییم

قصد داریم به مناسبت این ایام عزیز بیاناتی از حضرت روح الله و امام خامنه ای خدمتتان ارائه کنیم که متأسفانه شاید کمتر و یا اصلا نشنیده باشید.

این برای برخی افراد که ادعای پیروی از حکومت ولایت فقیه را دارند که البته داخل پرانتز بگویم (برخی بخاطر حفظ مقام و منافعشان از حکومت ولایت فقیه پیروی می کنند) جای بسی تأسف است که هنوز با اندیشه ها و منش ولی فقیه آشنا نیستند و...

بگذریم...

ان شاالله مدیون نعمت عظیم ولایت فقیه نشویم

 

 

از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه‌ی طرح مسئله، طرح سؤال، طرح درخواست نداشته باشد. همه‌ی همت ما باید این باشد که این روحیه‌ی مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه‌های گوناگون را در نسل جوان کشورمان - بخصوص جوان علمی - گسترش بدهیم. اگر این شد، ممکن است به همه‌ی آن مطالبات نتوان پاسخ داد - کما اینکه در کوتاه‌مدت همین جور هم هست؛ به همه‌ی مطالبات در کوتاه‌مدت یقیناً نمیشود پاسخ داد؛ ظرفیت ها محدود است - لیکن یقیناً آینده‌ی خوب و یک افق روشن با چنین مطالباتی جلوی چشم است.

جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره‌ی مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راهِ کارِ اجرائی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست‌اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، اینها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم بایستی جوان ما درک کند؛ در کنار آن مطالبه و طلبگاری و مدعا داشتن که عرض کردیم.

امام خامنه ای در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتران کنکور و فعالان تشکل‌های سیاسی فرهنگی دانشگاه‌ها 86/7/17